sanırsın bu almanya’ya giden türkler türkiye’de kalsaydı türkiye gelişecekti :)
teallam, ne kafalar var. işçi her yerden bulunur, önemli olan çalışacak, gelişecek iş olması..
zorunlu ekleme: 1970’lerde alman ekonomisi ilk 30’a giremiyor denmiş. buyrunuz: https://en.m.wikipedia.org/…_largest_historical_gdp
germany represented 8.98% of the world's economy in 1969 (highest point) gerçekten komiklikte sınır tanımıyorsunuz.
(bkz: işkembe-i kübradan atmak)
28.03.2021 · 32. sıra
otopsicocugu
27.03.2021 17:11 ~ 22:18