Sık geçen başlıklar

almanya'daki doktorların buluşması 1

ekşi'de gör
bu buluşmalar ezikliktir değildir orasını bilemem de "paraları yok ki parkta buluştular" tam ortadoğu kafasıyla yapılmış komik bir yorum. arkadaşlar avrupa'da şehirlerde doğa diye bir şey var. insanlar bu gibi yerlerde piknik yapıyor, yatıp güneşleniyor, kitabını okuyor, yoga yapıyor, oyun oynuyor. üstelik bunu yıllık 100k euro geliri olanlar da yapıyor. görseniz siz de çok seversiniz. bu doğa denen şey çok acayip.

bir insanın başkalarıyla buluşup vakit geçirebileceği tek yerin bir işletme olması gerektiğini düşünmek başlı başına üzücü lan. bunun adı öğrenilmiş çaresizliktir. yazık bizim ülke insanına.