Sık geçen başlıklar

almanya'daki 3 milyon türk'ü yollarım diyen alman 1

ekşi'de gör
şimdi almancıların sıçtığının göstergesidir.

uzaktan reis sevdası yaşanmaz canlar gelin böyle :)

amk euro kazanın, gelin türkiye'de tl ile tatilinizi yapın krallar gibi sonra "egonomi çoh iyi, reisi çoh seviyoz". yok öyle gelin burdan sevin.

edit: @vlkn34 isimli çaylak arkadaş şu paradoksu da eklememi istedi :) güzelmiş.