Sık geçen başlıklar

almanya'da vatandaşlık parası yürürlükte 1

ekşi'de gör
gelişmişlik değil, tembelleştirme göstergesidir. çalışmayan 1500, çalışan asgari ücretli 1600, ortalama ücretli ise 2000 alacaksa. insanlar neden çalışsın? iş gücü açığını kapatamayan almanya'ya yeni göçler olacağı ve sürekli enflasyon artışı anlamına gelir. ayrıca almanya şu an bile mevcut nüfusunun iskanını sağlayamıyor. insanlar ev bulamıyor, doktor bulamıyor, çocuğuna kreş bulamıyor, vergi beyannamesini verecek muhasebeci bulamıyor...hatalı bir karardır.