(bkz: almanya bizi kıskanıyor)
şaka gibi durum, 60-70 sene önce versay anlaşmasını, tazminatları, bilim insanlarının dünyaya göçünü yaşamış almanya mı burası?
adamlar köpek gibi çalışarak dünya sanayisinin, avrupa ticaretinin tepesine çıktı.
araştırılması, üzerine tezler yazılması gereken konu.
dünyayı ne abd, ne ingiltere, ne çin ne de rusya yönetsin, verin almanlara çiçek gibi yaşayalım.
19.08.2019 · 11. sıra
hakantheturk
18.08.2019 14:27