Sık geçen başlıklar

almanya'da kurye olarak işe başlayan genç mühendis 1

ekşi'de gör
ulan çocuk orda işe girmiş maaşını kazanıyor, zaten kötü olsa kötü derdi gitmezdi, hala gelmiş yok ezileceksin yok şöyle olacaksın diye yorum atmışlar. lan dümbük! orda statüye göre insanları ezip ayırmıyorlar sen merak etme, türk insanı hep türk anasını satayım kafa hep aynı.