almanya'da kimse 6 gün 12 saat filan çalışmıyor. adamlar avrupa'nın en az mesai yapan ülkesi. madem istatistik konuşacağız hakiki istatistikleri konuşalım. almanlar kadar az çalışan yok haftalık olarak.
işin acı tarafı tüm dünyada bu kadar az çalışıp bu kadar çok kazanan, alım gücünün bu kadar yüksek olduğu bir ülke de yok.
siz de burada enayi gibi almanya örnekleri verin durun hala. adamlar insan gibi yaşıyor siz o cehennemde geçen fıkradaki gibi birbirinizi gömmeye çalışın. amk salakları.
17.10.2018 · 42. sıra
sarikiz limonlu
16.10.2018 16:03