alamancılara kimsenin nefret beslediği yok.
almanya'nın etinden sütünden faydalanıp her fırsatta kötülemeleri ve türkiye'de yaşayan bizlere türkiye'yi övmeleri midemizi bulandırıyor, o kadar
31.08.2021 · 36. sıra
fascist genesis
30.08.2021 14:36