Sık geçen başlıklar

almancıların türkiye'yi övme nedeni 1

ekşi'de gör
cogu kisi sorunun ekonomik olduugunu düsünüyor. fakat bence yasadiklari topluma ayak uyduramadiklari ve kendilerini cok yalniz hissetikleri icin bu sekilde düsündüklerini düsünüyorum. izlenimlerim dogrultusunda topluma adapte olmus ve sosyal cevresi genis cogu kisi bu söylemlerden uzak. tabikide insan yasadigi, büyüdügü topluma özlem duyuyor. fakat bu kisilerin söylemleri cok farkli, iki ülke arasinda karsilastirma yapip türkiyenin her konuda üstün oldugunu savunuyorlar.