Sık geçen başlıklar

alman kadınla evlenecekken sınır dışı edilen türk 1

ekşi'de gör
bazıları da ciddi ciddi keşke şöyle böyle yapsalarmış diye yazmış. mevzu o mu… adamlar, ülkesinde barındırmak istemediği birini evlilik yoluyla olabilecekken dahi tanımıyor ve istemiyor, bitti. keşke bu tavrı biz de gösterebilsek. yol geçen hanı gibi onun bunun cirit attığı, kol gezdiği bir yerde mi yaşamak yoksa görece daha güvenli ve vatandaşının çıkarlarını gözettiğin bir alan mı yaratmak mantıklıdır? o zaman pasaportların, kimliklerin ve sınırların ne önemi kaldı?