Sık geçen başlıklar

alkolden ehliyetin alınması saçmalığı 2

ekşi'de gör
iki kez kazaya karışmadan, rutin kontrolde ehliyetini nadasa bırakmış bir kardeşiniz olarak altı senedir alkollü bisiklet dahi kullanmıyorum.

saçmalık değil aksine belki de ülkedeki en adil ve en eğitici cezadır.
tabi canim ,sen sirf ehliyet aldin diye istedigin herkesi oldurme hakkina her zaman sahip olmak zorundasin.

ne duzeyde sacmaladigini idrak etmekten uzak bir yazari onumuze koyan baslik.