şimdi yanına ışınlansa ''reisim ben bunları kastetmedim, aşk olsun'' diyecek karakterde adamın eylemi.. bazılarını gerçekten omurgalılar sınıfından çıkarmak lazım..
edit: pazar günü yayınlayacağı videosunda, sedat peker, fondaki tv'de cennet mahallesi'ni açsa ve pempe ablamızı ekrana sabitlese ne güzel olmaz mı?
hayal etmesi açısından
26.05.2021 · 49. sıra
sonnenuntergang
25.05.2021 18:01 ~ 18:43