ben kadinin yerinde olsam su aciklamayi yapardim;
"neden bu kadar tepki cekti bu aciklama anlamiyorum, alisan'la bu konudaki hayat goruslerimiz ayni. ben de yakisikli erkekle evlenmezdim. ne oyle pazulari, adonisi efendime soyleyim karizmatik bir gulusu falan olacak...olmaz! baska kadinlarin donup bakacagi bir adamla evlenmem. zaten cocuk olduktan sonra cocuktan baskasini gozum gormez benim, donup suratina da pek bakmayacagim icin o saatten sonra cok da onemli degil yaneaa *"
25.07.2017 · 32. sıra
gokkusagindaki ruh
24.07.2017 09:04