Sık geçen başlıklar

alişan'ın nişanlısını gömmesi 2

ekşi'de gör
ben kadinin yerinde olsam su aciklamayi yapardim;

"neden bu kadar tepki cekti bu aciklama anlamiyorum, alisan'la bu konudaki hayat goruslerimiz ayni. ben de yakisikli erkekle evlenmezdim. ne oyle pazulari, adonisi efendime soyleyim karizmatik bir gulusu falan olacak...olmaz! baska kadinlarin donup bakacagi bir adamla evlenmem. zaten cocuk olduktan sonra cocuktan baskasini gozum gormez benim, donup suratina da pek bakmayacagim icin o saatten sonra cok da onemli degil yaneaa *"
--- spoiler ---

mümkünse dört beş çocuk yapacağım. bizim ailede erkek çocuk özlemi var. ben erkeği bulana kadar devam edeceğim. soyadımızı taşıyacak biri lazım.
--- spoiler ---

alişan'ın soyadı mı varmış?