Sık geçen başlıklar

ali koç'un sadece 2450 tl'lik telefon kullanması 2

ekşi'de gör
pahalı telefon fakirler içindir zaten. donmadan komik vidyo izleyip takılmadan oyun oynarlar. insanların en ucuz eğlencesi budur.
ali koç neyapsın lan pahalı telefonu. senin izleyip iç geçirdiğin şeyleri adamın yaşayası gelmiyordur artık.
zaten çocukluk hayalini de gerçekleştirdi artık.
bundan ötesi buzlu badem.
popilariteden öte f/p oranına bakarak kullanmayı tercih etmesinden ötürüdür. zenginliğin verdiği doymuşluk hissi ile amaca yönelik alım yapmayı öğrenmiş biridir.

tespiti yapan yazar arkadaşımıza ivedilikile ekşi sözlük iş ağına girmesini tavsiye ediyorum.