Sık geçen başlıklar

ali koç'un rams park arena'yı basması 1

ekşi'de gör
bir fenerbahçeli olarak, yavaş bassın dediğim durumdur.

maç bitmiş, oyuncular yapacağını yapmış, ne diye provoke etmek için stada gelip sahaya girmek istiyorsun ki mesela, asla anlamıyorum.

sadece ali koç değil, bu gibi ortalığı karıştırıp, gerginlik yaratmak adına adım atan hiçbir yetkiliyi tasvip etmiyorum.