Sık geçen başlıklar

ali koç'un ffp'ye uymayacağız açıklaması 2

ekşi'de gör
haklı bir açıklama, biz ffp'ye uymak için en iyi oyuncumuzu gönderdik gittik muğdat'ı falan aldık yerine. sikeyim şampiyonlar ligini, göreceğimiz en fazla 4. tur zaten. avrupa takımları ile aramızdaki makas o kadar açıldı ki rezerv takımları bile bize fark atar. sakın tinerciler şu an atlayıp biz namağlup çıktık falan demesin, bahsettiğim tarz takımların ne olduklarını çok net biliyorsunuz.

ffp denen bok küçük takımların ağzına sıçıyor. sattığın kadar alabilirsin diyor, satmak için genç ve potansiyelli oyuncuları almak gerekiyor. bu oyuncuları da alamıyoruz çünkü alırsak ffp'ye takılıyoruz. altyapıdan bir ozan çıkacak da satacağız da para kazanıp başka genç alacağız sonra onu satıp.......

sikerler. keşke bizim başkan da böyle bir şey dese hatta ffp'ye takılan her takım böyle dese. neymar'a 100 milyon euro verince sıkıntı yok biz muğdat'ı alınca mı var siktiğimin ffp'si? oha çomara dönüştüm lan resmen..