sunucuya yaptıkları rezil muameleden sonra neden mehmet akif ersoy'un sunmadığını anladık. akıllı adammış rezil olurdu.
biri dünyanın en zenginlerinden, öbürü de türkiyenin en zenginlerinden. ikisinin de kibir kemiklerine işlemiş.
"konu fenerbahçe olunca arkadaşımı tanımam" dedi ali koç.
bir futbol takımı için arkadaş satabilecek adamın ya gerçek arkadaşı yoktur, ya da insanlıktan nasibini almamıştır.
bir de müsade istemeden kalkıp gitmeleri neydi? 30 milyon insan izliyor ama o kadar kibir var ki umurlarında değil.
çok acayip değil mi ya ülkenin en zengini de varoş.
11.06.2024 · 17. sıra
r6
10.06.2024 08:57