tabii ki fotoğrafın amerika’da çekilmiş olması ayrı bir durum. insan artık hayret de edemiyor.
edit: fotoğraftakilerin ysk hakimi olmadığına dair söylemler var, teyit.org’a mail attım gelecek olan bilgiye göre editleyeceğim.
edit2: şimdilik ilgili tweet’in linkini kaldırıyorum. teyitli bilgi gelince yenileyeceğim.
edit3: beyler siz sadece başlığa göre mi yorum yapıyorsunuz? entryleri okumuyor musunuz?
@moderasyon mümkünse başlığın adını ‘ali ihsan yavuz’un amerika’da çekilen fotoğrafı’ olarak günceller misiniz? böylece fotoğraf daha anlamlı ve yalan durmaz.
12.05.2019 · 20. sıra
tatyosefendi
11.05.2019 04:10 ~ 09:39