Sık geçen başlıklar

ali ağaoğlu'nun türkiye kararı 1

ekşi'de gör
ali ağaoğlu da bürokrasiden şikayet ediyorsa.... güldürmeyin beni, bürokrasi ağaoğlu'nun elinde oyuncak olur isterse.

yoksa bürokrasinin gözü açıldı da çok mu istemeye başladı acaba???

edit: imla.