ali ağaoğlu da bürokrasiden şikayet ediyorsa.... güldürmeyin beni, bürokrasi ağaoğlu'nun elinde oyuncak olur isterse.
yoksa bürokrasinin gözü açıldı da çok mu istemeye başladı acaba???
edit: imla.
17.04.2016 · 3. sıra
genckartal301
10:36 ~ 15:51