normaldir. siz her yeri cihangir mi saniyorsunuz?
flortlerimin %80'inin alevi oldugumu soyledikten sonra bittigi -hos benim adim bagiriyor zaten alevi diye, alnimda zulfikar dovmesi olsa bu kadar belli olmaz- gerceginin yaninda, aleviyim diye is alamadigim oldu, aleviyim diye yikanmayan pislik muamelesi gordugum oldu, aleviyim diye sakayla karisik asagilandigim oldu, aleviyim diye sapik muamelesi gordugum oldu. ilk cumle haric, soylemiyorum da ha, soruyorlar. aga oraya kadar isi veriyordun, ne degisti?
peki insan muamelesi? nadir. turkiye'de herkesin yasadigi bir sorun oldugu icin takmiyorum bunu, gercekten. ama alevi oldugum icin daha negatifini gormekten bikmaya basladim.
guzel bir turkiye umidiyle.
28.01.2021 · 23. sıra
elrondanc
27.01.2021 00:01