Sık geçen başlıklar

aleviler ve kürtler eşit değil 2

ekşi'de gör
kürdüm. bu söylemin kürde de ülkenin geri kalanına da sıfır faydası var. mağdur psikolojisinden kurtulması lazım kürtlerin artık. öyle ahım şahım bir eşitsizlik de yok. özgür özel gözden geçirmeli bu tavrını, iyi niyetle yapıyorsa dahi ilk önce kürtlere zarar veriyor. kürtler bu ülkenin eşit yurttaşlarıdır. kürtlerin iyiliğine olan entegrasyonun artmasıdır, ayrışmak değil. tc vatandaşı olmayan kürtlerin hali ortada, bizi de onların seviyesine mi itmek istiyorsunuz mk?

kayyum meselesinde hedef olan kürtler değil hdp ve uzantısı partilerdir. hdpyi kürtlere eşitlemek kürde hakarettir.
çık evine ekmek götüremediği için kendini asan babayı konuş,
çık enflasyonu konuş,
çık olmayan adaleti konuş,
çık olmayan milli eğitimi konuş,
çık iş yapamayan esnafı konuş,
çık tarikatları cemaatleri konuş,
çık kızılay'ı afad'ı konuş,
çık depremi konuş,
ortada duba yok, bi yarraam yok yırtık dondan çıkar gibi kürtler kürtler diye niye ortaya düşüyorsun.
kürtler siksin seni!
devletin ve milletin kürtlerle bi derdi yok amk