aranızda hala yok akbili ne yapacağım, parayı ne yapacağım diyenleri görüyorum.
ösym çok açık bir şekilde açıklamış; tabi ki de götümüze sokacağız.
22.11.2015 · 17. sıra
bazilika
21.11.2015 18:06