birde bu moda oldu.
aldatılan ayrılmalıymış, boşanmalıymış, bir şey yapamazmış, hakkı yokmuş.
kimsede demiyor ki ulan kahpe aldatacaksan, başka biriyle birlikte olacaksan önce ayrıl, boşan git kiminle ne yapıyorsan yap.
14.06.2021 · 43. sıra
k7kalem
13.06.2021 16:26