Sık geçen başlıklar

alım satımlarda avukat zorunluluğu 1

ekşi'de gör
biri de demiş ki yetmez kira sözleşmesi yaparken de zorunlu olsun.

yok amk o da yetmez bence türk borçlar kanununun adını avukatlar kanunu yapalım her sözleşmede yanımızda 1 avukat bulunsun, markette fallan büroları olsun.

tamamen söğüş amaçlı bir çıkış, isteyen kira sözleşmesi yaparken de alım satım yaparken de avukat tutar istemeyen tutmaz. ne bu faşistlik, illa zorunda olacak en az 2bin lira bayılacaz zira 300 lirayı beğenmiyorlar yorumlardan anladığım kadrıyla.