biri de demiş ki yetmez kira sözleşmesi yaparken de zorunlu olsun.
yok amk o da yetmez bence türk borçlar kanununun adını avukatlar kanunu yapalım her sözleşmede yanımızda 1 avukat bulunsun, markette fallan büroları olsun.
tamamen söğüş amaçlı bir çıkış, isteyen kira sözleşmesi yaparken de alım satım yaparken de avukat tutar istemeyen tutmaz. ne bu faşistlik, illa zorunda olacak en az 2bin lira bayılacaz zira 300 lirayı beğenmiyorlar yorumlardan anladığım kadrıyla.
21.01.2021 · 10. sıra
baba24
20.01.2021 00:03