azalarak yok olması dileği ile dahil olduğum tespit.
gereksiz insanların sırf uzaktaaaan kan bağı var diye senin yüzüne baka baka seni aptal yerine koymaları ve senin bunu akraba olduğu için ses etmemen ne kadar salakça bir durum hiç düşündün mü ? iyi akraba yoktur sadece ölmüş veya senden uzakta olan tanımadığın akraba vardır.
17.05.2022 · 50. sıra
pompist
16.05.2022 16:42 ~ 16:44