kaynak
adam kazandı beyler değil, adama bir daha kazandıracağım beyler olacak o.
not: adam bana trol demiş)) oğlum her online ankette aktroller rte yerine gidip inceye basıyor, incenin her twitinde like koyanların profiline baktın mı hiç? a habere ben çıkmadım, rte bir tek benim elimi sıkmadı, hala inceyi saf niyetle mi destekliyorsunuz yoksa amacınız farklı mı anlamadım
edit: yalanlama
fotoşop olduğuna dair haberler var
22.03.2023 · 26. sıra
rasyonel dusunce
21.03.2023 16:23 ~ 18:56