bunca yıldır akpartiye oy veririm, yine meclis seçiminde akpartiye oy vereceğim ama başkanlığı muharrem ince daha çok hak ediyor bence. tek adam rejiminden kurtulmak için oyum ince'ye.
çevremdeki tüm akpartililer de aynı şekilde düşünüyor zaten.
07.06.2018 · 9. sıra
ali riza denen pezevenk
06.06.2018 11:01