Sık geçen başlıklar

akpartiliyim ve ikinci turda oyum ince'ye 1

ekşi'de gör
bunca yıldır akpartiye oy veririm, yine meclis seçiminde akpartiye oy vereceğim ama başkanlığı muharrem ince daha çok hak ediyor bence. tek adam rejiminden kurtulmak için oyum ince'ye.
çevremdeki tüm akpartililer de aynı şekilde düşünüyor zaten.