Sık geçen başlıklar

akp'ye oy verecek olan %28'in motivasyonu 1

ekşi'de gör
tamamen ama tamamen fanatizmdir.

mesela kaybetmesine rağmen takımını tutmaya devam eden, fukaralığının artmasına rağmen patronuna ''he'' diyen, sikilmesine rağmen ''padişahım çok yaşa'' diyen reaya neyse bugün ak parti'ye oy verilmesine sebep olan motivasyon odur.

ben ak partili bir vatandaştan ''biz artık kemikleştik, ne yaparsan yap ona oy veririz'' dediğini duydum. ve tüm söylediklerime hak vermesine, adını vermeyeceğim bir muhalefet liderinin daha iyi yöneteceğine inanmasına rağmen.