Sık geçen başlıklar

akp'nin yaptığı asrın felaketi propagandası 1

ekşi'de gör
bir an önce farkındalık oluşturulması gereken propagandadır. zira bizim eleştirilerimize "gün siyaset günü değil" derken kendileri alttan alta propaganda yapıyor + hatta profesyonel video bile yapmışlar

propaganda için twitter hesabı satın almışlar hatta. ayrıca akp kontrolündeki medya her yerde asrın felaketi tabirini kullanarak bir algıyı oturtmaya çalışıyor görsel

resmi hesaptan atılan şu tweete bakın. "asrın felaketi olarak nitelendirilen" yazıyor. sizden başkan kim kullanıyor bu tabiri acaba

temelde bilinçaltına şu mesaj verilmeye çalışılıyor: bu tarihin en büyük depremi, biz napalım

benim de olduğum alakasız bir whatsapp grubuna atıldı bu doküman

muhtemelen iletişim başkanlığı hazırlamış ama hiçbir yerde evrakı hazırlayan çalışmayı yapanın adı vs geçmiyor

ayrıca hükümet üzerine düşeni yaptı imajı da
verilmeye çalışılıyor: elhamdülillah dünyada en çok personeli biz seferber ettik

ve işin üzücü kısmı, bazı vatandaşlar bu propagandaya kanıyorlar.

peki imar barışını aklımızla dalga geçercesine kim müjdeledi

amaç;

1) müteahhitlerin kusurlu binalarına kim göz yumdu

2) (ölümlerin azalması için en önemli gün olan depremin özellikle ilk iki gününde) koordinasyonu kim eline yüzüne bulaştırdı

3) afad'ın genel müdürü niye ilahiyatçı

4) deprem sonrasında niye asayiş sağlanamıyor (bkz: deprem bölgesinden gelen yağma görüntüleri)

vb soruların sorulmasını engellemek.

nitekim deprem değil ihmal yıkar

aman akp oy kaybetmesin!

edit: bir sürü yalan içerik de var. örneğin 103 bin (sadece) arama kurtarma görevlisi var diyorlar, ama erdoğan bile (yardım dağıtmaya giden vatandaşlar da dahil) toplam 60 bin kişi var diyor

burada @zenithgeist isimli yazarın yaptığı makul bir kıyas var

şu da ilginç

anadolu ajansının bir çarpıtması daha