Sık geçen başlıklar

akp'nin seçimi kaybetmesi durumunda yapacakları 2

ekşi'de gör
dikkat edin. bu tarz başlıklara "savaş çıkaracaklar, diktatörler savaş cikartmadan gitmez" tarzında yazanların "bana göre" tamamı aktrollerdir. maksat millette korku uyandırmak. hele seçimi bir kaybetsinler bakalım nasıl devredecekler o koltukları göreceğiz.
ne yapabilirler ki? hayır anlamıyorum bu korku, bu karamsarlık niye?

elinde her ama her türlü güç varken istanbul seçimi için ne yapabildi? evet istanbul seçimi ile cb seçimi aynı değil ama yapabileceği bir şey de yok. seçimi mi yeniletir? yeniletsin. istanbul seçim ders olmadıysa buyursun.

en fazla belli bir kesim sokaklara dökülür. onlar da bakar destek yok eşek gibi evlerinin yolunu tutup yas tutarlar.

ülkenin gündemi 10-15 gün yoğun olur sonra her şey durulur.

eşek gibi de durulacak. şahsımın istediği de tam olarak bu. insanlar korksun istiyor. korkmayın yahu korkmayın.