vay amk ne bitmez çilemiz varmış. neyse yirmi yıl dayanmışız 199 gün daha bekleriz.
ayrıca ne demişler; "beklenen gün gelecekse, çekilen çile kutsaldır." nah kutsaldır. ömrümüzün en güzel günlerinin anasını siktiler, geleceğimizi piç ettiler. sokayım öyle çileye de kutsala da.
ulen düşün yakamızdan, bi defolup gidin artık. bırakın kalan ömrümüzde üç gün bari mutlu, huzurlu, silivri olmadan ve en önemlisi siz olmadan yaşayalım kalan günlerimizi.
tanım: "çocuklar inanın, inanın çocuklar. güzel günler göreceğiz, güneşli günler..."
01.12.2022 · 43. sıra
embazulu
30.11.2022 08:05 ~ 09:05