versinler sıkıntı yok.zamaninda köprüde fetonun piçleri yıldıramaz bizleri diye tezahürat yaptık .yarın da hükumet istifa diye yapariz.
sadece biz değil.bu tepkiyi gs,bjk ts de kendi tribünlerinde yapmalı ki artarak devam etsin.artik balık hafızalı olmayı bırakalım ve sorumlulari unutmayalım.
26.02.2023 · 39. sıra
pozisyon ofsayt
25.02.2023 20:37 ~ 22:28