her gün beni biraz daha şaşırtıyorlar. her seferinde bu artık son nokta diyorum ama her seferinde el yükseltmeyi ve daha da saçmalamayı başarıyorlar.
hukuku düşman görsen de böyle söylemezsin değil mi? buyrun:
hukuk engelini yıkmak için evet
15 senelik iktidarının son 1 senesinde ohal ilan eden sen değilmişsin gibi takıl kanka:
sıkıyönetim uygulaması son buluyor
tabii bunlar son inciler. öncekileri de şöyle bir hatırlayalım:
(bkz: kızlı erkekli)
(bkz: kürtajı bir cinayet olarak görüyorum)
(bkz: 2 milyar 800 milyon ağaç)
(bkz: afedersin çok daha çirkin şeyler ermeni diyen oldu)
(bkz: iki ayyaşın yaptığı yasa)
haydi el birliğiyle çoğaltalım. (edit: imla)
12.04.2017 · 37. sıra
atamane
11.04.2017 19:32 ~ 22:40