hangi kıyafetlerle nerde dolaşıyorlar acaba. geçen tanıdığın evine hırsız girmiş. lan yoksa…
Sık geçen başlıklar
akp'lilerin tebdil-i kıyafet halka karışması 2
ekşi'de görcumhuriyet gazetesi'nin haberine göre,
"akp genel başkan yardımcısı erkan kandemir, milletin sıkıntılarının farkında olduklarını belirterek "vatandaşlarımız arasında dolaşan tebdil-i kıyafet ekiplerimiz üzerinden ciddi bir çalışma yürütüyor, raporluyor ve genel başkanımıza arz ediyoruz" dedi.
siyasal islamcı akpli yiyicilerin halktan, halkın sorunlarından, halkın ekonomisinden, halkın gündeminden, halkın psikolojisinden ne kadar uzak olduğunu anlatan, kendilerinin ne kadar aşağılık insanlar olduğunu apaçık ifşa eden söylem.
buradan iki anlam çıkarabiliriz:
1) kendilerinin saraylarda yaşayan, sebepsiz zenginleşen, s..i da..na denk son derece ayrıcalıklı bir azınlık olduklarını kabul edip, arada acından ölen halka kuru kemik atmak için osmanlı padişahı misali tebaa arasında geziyorlar. kendileri öz be öz saraylı. yani kendileri de o çirkin yapının külliye değil, saray olduğunu kabul etmiş görünüyorlar. şu da var koca osmanlı padişahları bile bizatihi kendileri tebdil-i kıyafet halkın arasına karışırdı. yüce reisimiz korkusundan vekilinin, vekilinin , vekillerini tebdil-i kıyafet salıyor sokaklara. reisimizi de bekleriz bak ne güzel millet bahçeleri, millet çayları ve kekleri var. üzümlü, fındıklı, ballı... yemeye doyamazsın reis!!!
2) yedikleri herzelerden, yaptıkları haksızlıklardan, yolsuzluklardan, hırsızlıklardan, adaletsizliklerden, haramlardan... dolayı halk tepkisinden artık o kadar korkuyorlar ki bu nedenle halkın arasında anca tebdil-i kıyafet gezebiliyorlar.. halkın arasına karışmaya yüzleri yok.
sonuç olarak akp kurmaylarının en fantastik beyanlarından biri daha...
(bkz: akp kurmaylarının fantastik beyanları)
tebdil-i kıyafetli yiyiciler
"akp genel başkan yardımcısı erkan kandemir, milletin sıkıntılarının farkında olduklarını belirterek "vatandaşlarımız arasında dolaşan tebdil-i kıyafet ekiplerimiz üzerinden ciddi bir çalışma yürütüyor, raporluyor ve genel başkanımıza arz ediyoruz" dedi.
siyasal islamcı akpli yiyicilerin halktan, halkın sorunlarından, halkın ekonomisinden, halkın gündeminden, halkın psikolojisinden ne kadar uzak olduğunu anlatan, kendilerinin ne kadar aşağılık insanlar olduğunu apaçık ifşa eden söylem.
buradan iki anlam çıkarabiliriz:
1) kendilerinin saraylarda yaşayan, sebepsiz zenginleşen, s..i da..na denk son derece ayrıcalıklı bir azınlık olduklarını kabul edip, arada acından ölen halka kuru kemik atmak için osmanlı padişahı misali tebaa arasında geziyorlar. kendileri öz be öz saraylı. yani kendileri de o çirkin yapının külliye değil, saray olduğunu kabul etmiş görünüyorlar. şu da var koca osmanlı padişahları bile bizatihi kendileri tebdil-i kıyafet halkın arasına karışırdı. yüce reisimiz korkusundan vekilinin, vekilinin , vekillerini tebdil-i kıyafet salıyor sokaklara. reisimizi de bekleriz bak ne güzel millet bahçeleri, millet çayları ve kekleri var. üzümlü, fındıklı, ballı... yemeye doyamazsın reis!!!
2) yedikleri herzelerden, yaptıkları haksızlıklardan, yolsuzluklardan, hırsızlıklardan, adaletsizliklerden, haramlardan... dolayı halk tepkisinden artık o kadar korkuyorlar ki bu nedenle halkın arasında anca tebdil-i kıyafet gezebiliyorlar.. halkın arasına karışmaya yüzleri yok.
sonuç olarak akp kurmaylarının en fantastik beyanlarından biri daha...
(bkz: akp kurmaylarının fantastik beyanları)
tebdil-i kıyafetli yiyiciler