o da bir şey mi? bunun ateisti, deisti bile var.
iletişim formülünü veriyorum:
kaba: yaw he he
kibar: tabi annecim, tabi babacım. çok haklısınız.
mantık: ne olursa olsun onlar annem babam, çok uzun süre yanımda olmayacaklar. laftan anlayacak yaşı da geçtiler. ben de bir zamanlar laftan anlamıyordum. şimdi onları üzmektense bilmişlik yapmayıveririm, gönüllerini hoş tutarım olur biter.
23.05.2018 · 16. sıra
scarletletter
22.05.2018 00:59 ~ 01:04