Sık geçen başlıklar

akp'den başka iktidar görmeyen nesil 1

ekşi'de gör
üzüldüğüm nesil. gerçi öncesi çok mu matahtı, ben de ya çocuk ya da umursamayacak kadar ergen olduğum için bilmiyorum ama bayağı renkli idi. bir de eleştiri, hiciv falan serbestti. rahmetli erdal inönü'nün bildiğin karga olarak resmedildiği bir karikatür hatırlıyorum. shp-dyp koalisyonundan önce galiba. demirel'di sanırım, başka birini de tilki olarak resmetmişlerdi. çocuk aklımla "bunu nasıl çizmişler, adamlar kızmaz mı?" diye düşünmüştüm. kızmazlarmış valla. ne kadar ilginç geliyor şu an.