ben olsam ak sarayı yıkarım.
bir daha kimse kendini milletten üstün görmeye teşebbüs etmesin diye.
ya da utanç müzesi de yapılabilir.
30.05.2021 · 35. sıra
bana solucan de
29.05.2021 12:55