süleyman soylu'nun dediği gibi oooooooooooooooooooooooooooooh.
her hak arayışında eylemcilere, gavura vurur gibi vuran polis teşkilatına pek üzülemeyeceğim. özellikle çevik kuvvetler vs amirinden dağıtın emri gelse de saldırsak diye bekliyorlar. "amuha goduğumun vatan hayini " diye dövüp tekmelediğiniz öğrenci, işçi, emekçi gibi değil tabii vekil aracı durdurmak.
16.06.2023 · 39. sıra
convid 23
15.06.2023 17:01 ~ 17:04