Sık geçen başlıklar

akp ile koalisyon yapmayacağımızı söyledik fakat 1

ekşi'de gör
oyunu chp'ye atmış bir chpli olarak vicdanımı hiç rahatsız etmeyen durum.

not: mesaj alınmıştır umarım.