iki yılda.
büyükşehir belediyelerinde görüyoruz durumu.
kaldı ki şu an o belediyelere köstek oluyorlar.
bu yetkilerle donatılmış başkanlık sisteminde israfın önlenmesi, bazı yasal düzenlemelerle iki yılda toparlanacağını düşünüyorum.
15.05.2021 · 25. sıra
ceviz kuksa
14.05.2021 00:10