akp bitmeye bitti ancak kemalizm kazanmıştır demek çok da doğru bir önerme değildir. ancak kazanan ; insanlık olabilir.
atatürk'ü çok seviyorum ancak herkes atatürkçü olacak diye bir şey yok. ne kadar demokratik olursak o kadar iyidir. azınlıklar daima korunmalıdır.
bayisimsiz00
06.03.2017 13:41