ülkemizin ilk nükleer santrali olacak olan akkuyu'nun inşaatında nükleer reaktörün oturacağı temelin bazı bölümlerinde “çatlak” oluştu. türkiye atom enerji kurumu (taek),müdahale etti; çatlak olan bölüm ya da bölümler tümüyle kırıldı ve yenilendi. bir kez daha çatlak oluştu. beton kırıldı ve sorunlu bölümlerde temel yeniden atıldı.
biz de diyoruz inşaat süreci neden planlanandan farklı işliyor. radyasyonsuz son yıllarımız, güzelce yaşayın...
haber
07.05.2019 · 34. sıra
alfabetagama ne la
06.05.2019 11:44