asrın hatası olacak hareket.
nükleer enerjiye zaten bu kadar geç başlamamız yeterince ülkeye zarar vermişken, bir de durdurulsun demek, hatanın üzerine tüy dikmek olur.
çevremizde bu kadar ülkede nükleer enerji ve dahi nükleer silah mevcut iken, bizim girmememiz büyük bir ahmaklık olur. ermenistan'daki nükleer santral bizim sınırımıza ne kadar mesafede? akkuyu daha uzak resmen.
radyasyon sınırları pasaport ve vize alarak geçmiyor, bilin istedim.
ondan sonra "iliktirik çik pihili" demeyin.
22.03.2022 · 30. sıra
yasarkamilkantare
21.03.2022 14:58 ~ 14:59