Sık geçen başlıklar

akit'in sözcü logosunda yaptığı tahribat 1

ekşi'de gör
birilerinin bir şey deme eşiği nedir tam olarak?

daha ne yapmaları gerekmekte? farkında mısınız küfredip geçiyoruz ve kimse bir şey yapamıyor?

ne kadar kolay değil mi 'bu devran dönecek, göreceksiniz siz' demek?

iyide kardeşim nasıl dönecek bu devran?

cidden merak ediyorum daha ne olması gerekmekte ya? ne yapmaları gerekmekte ki bizdeki kayış kopsun?

yoksa bizde mi başladık 'sabrımızı zorlamasınlar' demeye?

ülke gidecek mi gitti mi diye düşünmeye gerek yok, çoktan gitti.