kör ölünce badem gözlü olmaz. olmasın artık.
yaşarken herkese kin kus, tetikçilik yap, sonra insanlardan dua ve mağfiret dilemelerini bekle.
benzer durum için (bkz: her türlü ibneligi yapıp vedalasirken helallik istemek)
edit: yanılmışım arkadaşlar, muhabir sevgi dolu, hümanist, insana ve doğaya saygısı olan, tarafsız bir gazeteciymiş. bu da sevgi dolu haberlerinden bir parça:https://youtu.be/otaijgvtdpa
apollo 69
14.04.2020 17:08 ~ 19:25