185 tl isteyen garanti bbva bankasından daha iyidir.
bankalar kart aidatlarını alırlar. bunun iptali söz konusu değil ve kendince bir yolunu bulmuşlar.
nedir o yol dersek, hemen hemen her banka ücretsiz kıytırıktan bir kart seçeneği sunuyor müşteriye. diyor ki; bu kart ücretsiz ama sen bu kartı seçerek yıllık şu ücreti ödersin, karar senin.
aradım bankayı, kartı kapatın dedim. zaten aynı bankada 3 ayrı kartım daha mevcut. sebep sordular, aidatlardan şikayetçiyim dedim. yok efenim kapamayın size 40 tl bonus verelim dediler. yine de kapattırdım. ertesi gün baktım, aidat iade olmuş ve 40 tl bonus yüklenmiş. hemen peşine arandım ve iptal işlemin de kararlı olduğumu ve kapatılmasını talep ettim. şöyle ki, bana daha önce verilen bir söz vardı. hiç bir şekilde kart aidat ve hesap kesim ücretiymiş, eft havale ücretiymiş hiç birini almayacaklardı. şimdi sözünde durmayan bankada neden müşteri olayım ki ?
en kısa zamanda sırasıyla önce borsadaki ürünleri, sonra dövizde bulunan ürünleri bozdurup bankayı değiştireceğim.
09.08.2020 · 42. sıra
twister89
08.08.2020 10:50