Sık geçen başlıklar

akşener mi haksız kılıçdaroğlu mu 2

ekşi'de gör
bir salak ille de tek ben aday olcam ben aday olcam diye diretti. diger salak mansur ve ekrem le konusmadan, kulis yapmadan ittifağı zedeledi. al birini vur ötekine. çileden çıktım ya. mansurla ekrem de halk yalvarirken 1 kisiye ayip olmasin diye ellerini taşin altina sokmadi. lanet olsun hepsine ya. en acı verici kısmı da tıpış tıpış gidip yine bunlara oy vericez.
ahaber izleyin kimin yanındaysa bilin ki en büyük akpli kendisidir. pusula hiç şaşmaz.

edit: ben entry'i girdiğim zaman ahaber'e girip bakarak yazmadım. bazı şeyleri görebilmek için müthiş bir öngörüye ihtiyacınız yok. kılıçdaroğlu'nun akp neferi olduğunu bilmek gibi.

bana özelden hani, nerde, ben birşey görmedim diyenler hangi organları ile izliyorlar kanalı, random açtım kanalı alttaki spota bak.