bizim ülkede 50 bin avrodan aşağı satılmaz. ötvsi, kdvsi derken geçer bile o rakamı. sesli iletişim kuruyorsa trt payınıda ekle buna ohooo..
araba alırken 1 kendimize 2 devlete alıyoruz. sex robotu alırkende birini biz, 2 sini devlet siker. dolaylı olarak tabi bizide siker.
birde ister misin bu motor diyip, motorlu taşıt vergisi koysunlar. işin yoksa 6 ayda bi hatunun vergisini öde.
sonra buna tecavüz eden sapıklar türer kaskolatmak gerekir derken astarı yüzünü geçer dostlar ayıktırıyım..
02.02.2017 · 5. sıra
racing2
01.02.2017 01:01