Sık geçen başlıklar

ak troll 2

ekşi'de gör
birkaç gün önce dağıldıklarını yazmıştık

hepsinin entrylerini keyifle okuyorum. arada bazısına mesaj da atıyorum. konu başlıklarına göre mesajlarımı sınıflandırdım

-kimse rüşvet alan bakanları savunmuyor, rte haberdar değildi

yüce divan oylamasını soruyorum küfür kıyamet gırla

-abd ticarete engel olamaz, onlar kim ki

zaten engel olmuyor para ya da altın verme diyor. karşılığını mal satarak öde diyor değerli maden emtiası ile değil. yine küfürler havada

-abd uşağı emperyalist

lan diyorum 15 dk görüşmek için zırhlı aracını bile uçakla götüren kimdi? telefonla konuştuk diye her yerde yayın yapan

yine mavi ekran

-reza fetöcü abd ajanı

en acınası bunlar. daha yeniler belli
ki. çok üstlerine gitmiyorum reza nın şerefli türk bayrağı önünde konuşturulmasını hatırlatıyorum

özetle yukarıda da durum karışık olduğundan bunları toparlayamıyorlar. zaferi yedirmeyiz hashtagi açmışlar bana kalırsa yemeye ilk zaferden başlayacaklar
bunlar gerçekten böyleler. para için falan diyorsunuz ama hayır, başka türlüsünü bilmiyorlar. bakanından fışkiyecisine, vekilinden gazetecesine, bürokratından trollüne hepsi aynı. halkın karşısına hep hazırlık yaparak çıkıyorlar, beklenmedik olaylar ve durumlarda asıl yüzleri kabak gibi ortaya çıkıyor. ama işte maske arkasında kaldıkları zaman; oldukları gibi yazıyorlar.

kanser ilaçlarının temini için yardım isteyen vatandaşının cebine kameralar önünde para sıkıştıran bakan hiçbir zaman "görüyorum ki çaresizliği hiç tatmamışsınız hayatınızda" cümlesini anlayamaz. ortalama vicdanlı hiçbir insan "aman parayı düşürme" diyemez o kızcağıza. yahu ömürlük para verseler de trollük yapmak için bu cümleyi kuramam ben.

bir "insan" ülke tarihinin en büyük iş cinayetinden daha cenazeler çıkarılıyorken madenci yakınına tekme atmaz, atamaz. hadi anlıktı, psikolojikti, kendinde değildi, ortamdandı falan attı diyelim, yerde tekmelediği adama "ayağım incindi" diye dava açamaz. para için bu savunulmaz. "gözlerin görmediği halde sana iş vermişiz" diyen insanla aynı safta yan yana bile durulmaz. yahu hepsini geçin, öğretmeni öğrencisi işçisi genci yaşlısı katledilen, en son bugün aramızdan ayrılan genç öğretmen önder ile sayısı yüze ulaşan insan için yapılan saygı duruşunu ıslıklayan on binlerce kişinin nasıl arsız, vicdansız ve utanmaz olabileceğini gördük işte, tam bir stadyum dolusu kanlı canlı trollde.

şu an var olmalarının tek sebebi on yıllardır merkez sağın, siyasal islamın, zübüklerin, işte konya'da ıslıklayan, sivas'ta yakan, erzurum'da yıkan bu kalabalığa sırtını dayaması, cahil kalacak şekilde eğitmesi, cehalet ve nefretle yoğurup bugünlere hazır hale getirmesidir. bir toplum hiç eğitilmese bile ölü ıslıklayacak kadar sefil kalamaz. her söylenene inanmaya hazır bir kitle yaratabilmek, sağın bu ülkeye attığı en ağır kazıktır, düzelmesi nesiller alacaktır.