birkaç gün önce dağıldıklarını yazmıştık
hepsinin entrylerini keyifle okuyorum. arada bazısına mesaj da atıyorum. konu başlıklarına göre mesajlarımı sınıflandırdım
-kimse rüşvet alan bakanları savunmuyor, rte haberdar değildi
yüce divan oylamasını soruyorum küfür kıyamet gırla
-abd ticarete engel olamaz, onlar kim ki
zaten engel olmuyor para ya da altın verme diyor. karşılığını mal satarak öde diyor değerli maden emtiası ile değil. yine küfürler havada
-abd uşağı emperyalist
lan diyorum 15 dk görüşmek için zırhlı aracını bile uçakla götüren kimdi? telefonla konuştuk diye her yerde yayın yapan
yine mavi ekran
-reza fetöcü abd ajanı
en acınası bunlar. daha yeniler belli
ki. çok üstlerine gitmiyorum reza nın şerefli türk bayrağı önünde konuşturulmasını hatırlatıyorum
özetle yukarıda da durum karışık olduğundan bunları toparlayamıyorlar. zaferi yedirmeyiz hashtagi açmışlar bana kalırsa yemeye ilk zaferden başlayacaklar
02.12.2017 · 23. sıra
mc43
01.12.2017 01:38 ~ 13:33