Sık geçen başlıklar

ak partili çiftçinin referanduma hayır demesi 1

ekşi'de gör
gayet normal bir durum. bir kesim anlamak istemiyor ama zaten ak parti şu parti bilmem ne parti oylaması yapmıyoruz. anayasa oyluyoruz ulan anayasa ! senin torununu ilgilendirecek belki, e bu anayasa ekonomik olarak sana bir rahatlık veriyor mu ? kalkınacağına dair bir garanti var mı ? hayır, hiç biri yok. o yüzden zor durumdaki çiftçilerin buna evet demesi zaten baştan aşağı saçmalık.